Rerkamace

Jak vrátit/reklamovat zboží v 5 jednoduchých krocích:

1. Oznamte: Dejte nám písemně emailem reklamace@la-natura.cz nebo telefonicky 792 580 811 vědět o vámi zjištěné vadě a popište nám, co nefunguje správně a jak se vada projevuje. Při písemném styku je vždy nutné uvádět číslo objednávky nebo účtenky. Třeba vám na dálku pomůžeme problém vyřešit a nebude třeba zboží reklamovat.

2. Připravte: Zabalte vadné zboží včetně kompletního příslušenství a přidejte k němu vyplněný formulářZpůsob balení musí zajistit dostatečnou ochranu výrobku během přepravy. 

3. Odešlete: Buď si pro zboží pošleme sběrnou službu nebo nám zašlete balík přepravní službou (například Českou poštou) na adresu Masarykova 244, Čelákovice, 250 88. Balík nesmí být zaslaný na dobírku, nemohli bychom ho přijmout. Pošlete ho doporučeně, ať máte doklad o tom, že jste ho zaslali.

4. Buďte trpěliví: Do 3 dnů od přijetí vaší reklamace vám dáme vědět elektronickou poštou či telefonicky a potvrdíme vám, že jsme vaší reklamaci převzali a vyřizujeme jí. Je potřeba vědět, že v některých případech trvá reklamace i 30 dní. Ve většině případů musíme totiž kontaktovat výrobce a tak vyřízení chvíli trvá.

5. Jděte na ryby: Jakmile bude reklamace vyřízená, odešleme vám zboží na vaší adresu, kterou jste uvedli při reklamování zboží. Samozřejmě na naše náklady.

 

Formulář k vrácení zboží/reklamaci

Celé znění a další informace naleznete v našich Obchodních podmínkách.

Pokud vám není něco jasné, neváhejte se obrátit na naše pracovníky. Rádi vám, jako odborníci, pomůžeme.

Váš tým La Natura